Портал славістики


[root][biblio]

The Bibliographic Database of German Publication on Russia, the Soviet Union and its Successor States (RussGus)

The Bibliographic Database of German Publication on Russia, the Soviet Union and its Successor States (RussGus) contains about 170.000 records from 1974 to 2003 and collects publications of different document types: books, dissertations and other university publications, articles from journals and newspapers including reviews, maps etc. The lists of personal and geographical subjects are located here and here.

ID43306
Author(s)Exner, Julian
Title

Bilder gegen Bulldozer

SubtitleAusstellung moderner Russen in London - und Moskau
PublishedDer Tagesspiegel, 1977, 9547, 18.02.1977, S. 5
CountryDeutschland
FormBeitrag aus Zeitung
Subjects (Geo)London; Moskau
ClassificationKÜNSTE
Malerei, Graphik
Ausland:
Malerei aus Russland - UdSSR - GUS im Ausland
Großbritannien
ClassificationKÜNSTE
Malerei, Graphik
Ausstellungen, Galerien, Museen
Einzelne Ausstellungen
SoundexB1527; B1552; A0825; M6276; R7860; L5626; M6840
Holdings (in Germany)see in ZDB-Katalog
PURLCitation link

More like this:

Kunst gegen Bulldozer. Memoiren eines russischen Sammlers / Gleser, Alexander
Motive aus der Steppe. Russische Bilder in London / Exner, Julian
(Theaterkritik über:) Storey, David: The Marsch on Russia.. London. National Theatre. Regie: Lindsay Anderson. / Exner, Julian
(Theaterkritik über:) Stefan Schütz: Majakowski.. London. Half Moon Theatre. Uraufführung in englischer Sprache. 1979. Regie: Robert Walter. / Exner, Julian
(Theaterkritik über:) Stefan Schütz: Majakowski.. London. Half Moon Theatre. Uraufführung in englischer Sprache. 1979. Regie: Robert Walter. / Exner, Julian
(Theaterkritik über:) Shakespeare, William: Richard III.. London. Round House. Gastspiel des Rustardi-Ensembles, Tiflis in grusinischer Sprache. 1980. Regie: Robert Sturua. / Exner, Julian
Bilder vom Alltag im Sowjetland. Von der Ausstellung "Ruhm der Arbeit" in Moskau / Schönewerk, Klaus-Dieter
Bilder gegen die seelische Verkümmerung.. Sergej Paradschanow an den Münchner Filmtagen.